Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

23 november 2009

2xK

Richelle Laurijsen uit Harderwijk is eergisteren overleden; ze is 16 jaar geworden... Vader Menno Laurijsen verzekert ons dat haar actie 'Kanker verziekt je taal' doorgaat: "Zaterdag nog zijn posters en flyers de deur uitgegaan. Deze week zal het moeilijk zijn en alles wat vertraging oplopen, maar straks pakken we het weer op. Alles in haar naam."

Meisje toch, slechts zestien jaar heb je mogen leven. Mooi engeltje, je hebt een duidelijke boodschap achtergelaten. Mensen, laten we voortaan wat beter op onze woorden letten en niet met kanker en andere ziekten gaan smijten wanneer het even tegenzit.

Actrice Josine van Dalsum heeft afgelopen dinsdag gekozen voor euthanasie en is 61 jaar geworden. Zij leed sinds 2003 aan kanker en is vrijdag in besloten kring gecremeerd.

Dag Josine, dag Richelle.
2xK: twee levens verwoest door kanker.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een dapper wijf!Respect.
X,
Odette

Anoniem zei

Het gaat me goed. Visagie is geweldig. Ik heb vandaag de tweede les gehad en moest een medecursist van basismake-up voorzien. Gelukkig is ze Marrokaans en heeft ze een makkelijk op te maken huid. Dus het resultaat was al snel heel goed. Ook in het daglicht kon je nauwelijks zien dat ze make-up op had. Applausje voor mij.Mijn huid is wat pittiger te bewerken, ik ben een mengvorm tussen lichtbruin met rode wangen (couperose). Ik heb ook een gek hoofd ;-).Die rode wangen worden bedolven onder een klein laagje groene concealer.Enfin, na lagen make-up en een een goede poging om mijn wenkbrauwen te tekenen voel ik me net een freakje uit the Addams Family. Wit! En van die dikke wenkbrauwen. Maar misshien kan ik mijn kennis straks wel voor mijn lotgenoten gebruiken. Iemand in de make-up zetten heeft een hoog kappersgehalte. Dus, Davy,als je wilt. Gaan we lekker praten over alles behalve kanker.Ha!
X,
Odette

Karin zei

Respect voor beide dames!

xx

Anita zei

Blijft heftig....

Josephine zei

Wat een vrouwen, wat een power.
Helaas gaat de power mee naar boven.

En Deef de Peef: thnx voor je boost. Zie nog sterretjes van al het geflits.
Je bent een schat X