Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

10 november 2009

Pakjespiet

Zo, even uitrusten; ik heb 25 pakketjes rondgebracht in de gemeente en heb er een beetje een lamme rechter onderarm van. Ook dit jaar is er vandaag weer een extraatje voor mensen die een naaste verzorgen of verzorgd hebben in het kader van de Dag van de Mantelzorg. In 2008 was het een attentie van de DA drogist en een waardebon van de plaatselijke middenstand; dit jaar was het een soort bio-fruitmand met lekkernijen uit de streek. Ik had mijn wagen dus volgeladen! ;-) Aanstaande zaterdag volgt nog een themamiddag voor mantelzorgers.

1 opmerking:

Nicolien zei

Ik vind het een mooie actie. De mantelzorgers mogen ook wel eens wat extra's. En het klinkt als een leuk pakketje.

Nicolien