Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

14 november 2009

Sint


Nou ja zeg! Is Sinterklaas aangekomen in Schiedam, mogen alle kinderen vanavond hun schoen zetten en ik krijg van mijn man niet eens het Mega Mindy spel: de ontsnapte boef. Ik zal nóg eens wat vragen hoor pffffft. ;-)
Wat vragen jullie dit jaar? Waar zou je hartje van opspringen en zou je als een kind zo blij mee zijn?

16 opmerkingen:

Anoniem zei

waar ik intens gelukkig van zou zijn is, van dingen die voor geld niet te koop zijn. Zoals gezondheid voor allen die mij dierbaar zijn ( jaja ook jij!)...
Respect voor elkaar.... en gewoon tijd nemen en hebben om te genieten.

beetje stom burgerlijk gemijmer....maar die dingen maken mij gelukkig

xx je nichtje

Davy zei

Stom burgerlijk gemijmer is erg retro, dus weer helemaal IN! ;-)

Kussie voor jou, JP en de kindjes!

Karin zei

Durf ik bijna niet meer te schrijven dat ik graag een iphone wil hebben,een kamerbreed plasma/lcd tv,een nieuwste ipod,een paar miljoen in de lotto,een.......
Kortom,alles wat niet bereikbaar is ;-)

Ik denk dat er gewoon wat te wensen over moet blijven,dat is het leuke.

Josephine zei

Wat ontzettend flauw. Vraag je toch een Mega Mindy pakje met zo'n kek maskertje! Als hij dat weigert, ga je gewoon scheiden.
Pies of keek!

Josephine zei

Oh ja, ik wil een kasteel in Frankrijk. Moet toch kunnen....

Davy zei

OE Joos, staat vast enig zo'n pakje met mijn dikke pens LOL

Davy zei

Jij bent nogal van de Apple apparaten geloof ik Karin?

Schoon Zussie zei

Ja, het allerallerliefst zou ik ook gezondheid voor iedereen en zeker niet in de laatste plaats voor mezelf willen!
Maar aangezien dat dat er toch echt niet inzit wil ik graag iets wat wel binnen het bereik ligt. Heel veel Jeh-sieraden, want die vind ik super mooooooiiii!

Lfs

Karin zei

Mmm,nu je het zegt! Maar appels zijn toch gezond? ;-)
Maar eh,ik heb een Harry Potter pc... enne die arme Harry schijnt met een joint gezien te zijn,uiteraard ontkent hij,maar foei foei foei Harry toch! Tsssssk! ;-) Ik ga gelijk mijn pc inruilen!

(moet dat joch verdorie zelf weten dat hij blowt,maar ja.....wie ben ik?)

Davy zei

Ik blow in ieder geval niet meer Karin en trouwens ik heb in mijn leven maar een stuk of tien jointjes gerookt.

Nicolien zei

Ik krijg leuke voorstellen van Davy in een mega mindy pakje;).
Wil ik eigenlijk wel zien.....
Ach ja wensen zat. Natuurlijk gezondheid voorop. Maar als het om spullen gaat, doe mij maar een laptop.

Han en John van Nimwegen zei

Pak je kleurpotloden en ga naar http://www.kids-n-fun.nl/kleuren/ToonKleurPlaat.aspx?imageurl=mega mindy/mega_mindy_ii_15.jpg&TExt=Kids-n-Fun | Kleurplaat van Mega Mindy &kleurplaten=373
Veel plezier!

Davy zei

KLAAAAAAAR! En nu?

Voetje zei

Jammer dat je dat spel niet gekregen hebt...
Mijn zus en ik zijn al 17 en 23 jaar dus veel krijgen we niet meer van de sint maar meestal wel een boek of iets anders dat we kunnen gebruiken.

Anoniem zei

goede gezondheid, rust en harmonie

Han en John van Nimwegen zei

Klaar? Nou duidelijk toch: als je klaar bent moet je je broek optrekken. LOL