Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

20 november 2009

Prijzig

Ik hoor de laatste tijd goede verhalen over de Tefal Actifry en 35 consumenten geven het apparaat op Kieskeurig.nl gemiddeld een 7,9. Misschien is het wel wat voor ons maar wat moet dat ding bij OTTO wel niet kosten volgens Kelkoo?!
NO WAY LOL, voutje...nee, dan toch maar onze DeLonghi blijven gebruiken (vanavond patatjes, yum).

De wintercheck van autootje was gelukkig niet zo prijzig (30 euri voor nakijken, vloeistoffen en dimlicht lampie).

6 opmerkingen:

kaatje zei

ook hier frietjes vanavond, gewoon uit de frietpan..lekker!

Davy zei

Hé Kaatje is weer online! \O/

Niki Valades zei

lieve schat, het meervoud van euro is nog altijd euro, tot nader order.....

Davy zei

Ik vind euri en pleuri veel leukerder klinken mama Inge

Niki Valades zei

voor mij niet gelaten..... jeu deut meur....;0)

Karin zei

Whoeps,zo slecht zijn de aerepuls toch niet dat de actiefree zo duur is geworden? ;-)