Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

25 november 2009

Wil

Dat het leven zo voorbij kan zijn, dat blijkt maar weer.. :daarnet werd ik gebeld door de zoon van een vrouw met wie ik vaker naar het ziekenhuis ben geweest (de laatste keer was 4 november jl.) en hij vertelde dat zijn moeder toch nog onverwachts is overleden. Morgenavond ga ik de familie condoleren.




Dag mw. G, dag Wil, rust zacht.

Liefs,
"je vriendje"

1 opmerking:

Han en John van Nimwegen zei

Ik dacht nog bij je vorige bericht 2xK: als dat maar geen K3 gaat worden. Had ik beter niet kunnen denken.
Je bent natuurlijk ook wel steeds betrokken bij de categorie waar de slagen vallen en valt niet altijd mee. Sterkte morgenavond!