Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

04 maart 2008

Ruggengraat

rug·gen·graat (de)
1 lichaamsdeel dat bestaat uit een rij wervels, dienend tot steun van hoofd en romp en tot kanaal voor de zenuwen
2 innerlijke kracht
3 bepalend deel van iets
Vanmorgen een man naar de chiropractor in Zeist gereden. Misschien had ik ook een behandeling voor mijn onderrug moeten eisen ;-). Gistermiddag met familie J. naar de oogarts gegaan en meneer heeft me nog even 'bekeken' en gemagnetiseerd. De spieren van de ene kant van mijn lijf overcompenseren die van de andere kant wat weer komt door een ongelijke lengte in benen en een scheefstaand bekken. (Hoor ik daar iemand weer een gironummer roepen?). De Tantum werkt niet (snel genoeg) dus ik ga in de aanval met Midalgan extra warm. Misschien ga ik binnenkort eens naar een fysiotherapeut, misschien hoor ;-)

1 opmerking:

Anoniem zei

Na decennia lang allerlei verhalen gehoord te hebben is mijn, wellicht wat voorbarige, conclusie: er is geen mens, man of vrouw, helemaal RECHT en alle delen even parallel lopend hebbend. Dus: aan dit soort manco's zijn we allen onderhevig van tijd tot tijd!
Lastig, maar normaal, gelukkig, toch?