Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

09 maart 2008

Respectable sisters

Zo, hun andere hit ook maar plaatsen:

Ik hield in de jaren 80 wel van de Stock, Aitken en Waterman shit :-)

'In the middle of 1987, when she was 21, Mel was diagnosed with cancer - something she had suffered in her teenage years - and recording for the second Mel & Kim LP was cancelled. Kim and her family now had to face the fact that Mel was slowly dying. "Melanie's illness was a real eye-opener for the family and it pulled us all together," Kim explains. "It pulled everything into perspective, all the other little things that you worry about become so trivial.' *

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Respectable sisters .... Tsja, what is respectable to another human being? With its own history, experience? Don't know!

Ieder t zijne, daar houd ik t dan maar op.

Anoniem zei

Mel Appleby overleden in 1990 - ongelooflijk dat dat al weer 18 jaar geleden is. Ik heb hun liedjes nog steeds zo duidelijk in mijn hoofd zitten, Respect ladies!

Anoniem zei

Wij hebben vanochtend gebak kunnen eten! Yeehah! Geen enkele verandering geconstateerd, dus ik kan ook weer een maand of 4 vooruit...

Davy zei

Dat jullie nog maar heeeeel vaak gebak mogen eten, Linda!!! Geweldig nieuws!!! \O/

Google-Girl zei

Ik weet het nog heel goed, was ook fan van Stock Aitken & Waterbottle, en de dood van Mel heeft mij toen erg aangegrepen... gelukkig leeft ze voort in onze herinnering!