Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

26 maart 2008

Op stap......

Toen ik daarstraks van m'n werk kwam, stond het eten al klaar. Hoefde alleen maar te gaan zitten en het naar binnen te schuiven. Luxe he :) Zelf had 'ie al gegeten. Rond 19 uur wilde hij in de auto stappen om een paar nachtjes naar een vriendin in Leidschendam te zijn. Om niet met het warm eten dipje in de auto te zitten dus extra vroeg gegeten.

Als dank heb ik een bakkie Senseo gezet met bedorven melk. Niet expres hoor, mag dat duidelijk zijn. Goed 19 uur heb ik 'em uitgezwaaid, en nu ik dit aan het intikken ben, zal hij er wel ongeveer zijn denk ik. Hij belt altijd even als 'ie er is, ben ik ook weer gerustgesteld.

Vandaag heeft Davy weer een mevrouw gereden naar het ziekenhuis in Utrecht en ook nog kaarsjes wezen branden in de kapel hier in Wijk. Voor de rest rustig aan gedaan om niet al te moe op stap te hoeven gaan.

Is stil als 'ie er niet is. Mis de koekenbakker best wel hoor! Maar gelukkig is het snel vrijdag.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

jaja prettig als de koffie verzorgt wordt.die truc had ik eerder bedacht moeten hebben ;)

Anoniem zei

Koekenbakker Junior! :-)