Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

02 maart 2008

Gesprekje

Krijn?
Ja, baasje mijn?
Ik word gestoord van die rugpijn Krijn, er zal toch niets anders aan de hand zijn?
Zoiets duurt even zegt ander baasje, maar jouw dosis geduld is altijd zooo klein.
Klopt, maar het voelt gewoon niet fijn.
Luister nou maar naar dit knijn: het laatste dat jij nodig hebt is dat ik het vertrouwen in jezelf en je lijf ondermijn!
Helemaal waar, dan keldert mijn humeur als een sneltrein.
Als het te lang blijft duren, dan ga je maar richting chirurgijn.
Afgesproken, dat is zijn domein net zoals mijn neuroloog de vinger aan de pols houdt wat betreft mijn brein.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Verhelderend gesprekje met Krijn...
Hoe is het nu?

Anoniem zei

beterschap met het rugje, hopelijk gaat het snel een stukje beter!