Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

24 maart 2008

Kerst of Pasen?

Vanmorgen zag het flink wit van de sneeuw hier, een echt kersttafereeltje. Goedmakertje van de natuur :) Met de zon erop, was het snel weer weg, maar toch een paar uur een vervangende witte kerst gehad.

Gisteren hebben Davy en ik 's middags tapas gegeten, warme broodjes erbij. Niet echt vies! 's Morgens bij m'n moeder geweest. We waren er alleen, maar dat is soms net zo leuk. Voor 's avonds hadden we lekker eten gekocht, maar blond als ik ben alles voor in de oven. Dat gaat niet echt goed nee! Beetje improviseren en het is nog goed gekomen ook.

Daarstraks broodjes gebakken, vers sapje erbij, lekker en gezellig. Voor de rest van de dag doen we niets, alleen luieren en niets moet!

Feestdagen... dagen van eten. Of naar de woonboulevard gaan natuurlijk. Het laatste vinden we allebei niets, dus daarom het eerste maar voor ons :)

Iedereen een fijne werkweek gewenst!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

He Sjaakie, ook wij zijn van het lekker smullen... en verder... doen we ook niks bijzonders. "Cocoonen" noemden ze dat geloof ik wat jaartjes geleden, nu ist geloof ik chillen ofzo, lekker tuis met z'n drietjes noem ik het.

Groetjes van
Ludwig, Anita en Elmar

Anoniem zei

Lekker he die sneeuw? Ach,je vervangt wat papiertjes om die paaseitjes en je hebt ineens kerstchocoladeballetjes,niemand die het verschil merkt! We moeten gewoon dit jaar 25 en 26 December Pasen gaan vieren en in Maart/April kerst! ;-) Of je nu een paasstol eet of een kerststol....