Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

10 maart 2008

Row, Row, Row Your Boat

Sjaak en ik hebben vandaag iets leuks besteld. Nee hoor, geen boot maar een roeimachine. Ik heb jaren gelee een klein poosje aan fitness gedaan maar vond er geen klap aan om te stoeien met gewichten en de loopband, home- en crosstrainer konden me ook gestolen worden. Nee, roeien vond ik eigenlijk het leukste wat die sportschool te bieden had en binnenkort kunnen we het hier thuis. Vast goed voor onze ruggen :-).

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Ja,maar..........voorzichtigjes aan he! Anders moet je wel erg veel tube's tantum kopen! ;-)Ga je nog wel naar de fysio?

Anoniem zei

Benieuwd of je hem ook veel gaat gebruiken,heb hier een ligfietshometrainer staan...en die staat vooral erg veel,soms weer een actievere bui (lees onvriendelijke weegschaal) waardoor ie aan het werk gezet wordt maar echt veel gebruiken doe ik hem niet.

Davy zei

Morgen moet ik weer naar de fysio Karin :-) En ik ben van plan de roeier regelmatig voorzichtig te gebruiken ;-)

Trouwens, dankzij een leuk prijsje in de Staats is de machine voor nop, YAY!

Google-Girl zei

Okee dan mannen! En... wie gaat er harder?? ;)

Anoniem zei

Oh de roeimachine, ja dat vind ik ook het leukste van de hele sportschool (nou ja behalve wat er soms op zit dan :-), en verder kom ik daar alleen om te badmintonnen. Leuk! Maar is zo'n ding niet vreselijk groot?