Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

05 maart 2008

Knijns overredingskracht

PIEP!
Nou, ik heb Peef zover gekregen dat hij vanmiddag naar de fysiotherapeut gaat. Ben benieuwd wat ze zeggen want dat rondgestrompel in huis als een bejaarde begint me te irriteren.

update 16u20 GRMBL! KRIJN, JIJ NEEMT NIET HET HELE BLOG OVER, BEGREPEN?! Pieter heeft de boel wat losgemaakt en me lichte oefeningen geleerd om thuis te doen. Wandelen is ook erg goed volgens hem. Ik geef toe Krijn... ben toch wel blij dat ik gegaan ben :-)

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Je hebt 'm toch geen al te hard zetje gegeven he? Rustig aan met die knul hoor! Nee,je hoeft niet zo te stampen!
Ik hoop dat fysio je baasje weer snel soepel en pijnvrij kan maken!

x Karin

Anoniem zei

goh peef heeft wel wat in huis gehaald met je hoor knijn,klein dwingelandje;-)..hopelijk doet de fysio deugd Davy1

Anoniem zei

Hoihoi,

Ik kreeg een bericht van Nu.nl doorgestuurd. Het was geplaatst op 3 maart en gaat over hersentumoren (even op trefwoord zoeken). Laten we hopen dat dat echt blijkt te werken...

Ik heb gelezen dat jullie een positieve uitslag hebben gekregen laatst. Keigoed!!! Ik hoop dat jullie goed geshopt hebben. Elke keer als wij een goede uitslag krijgen, gaan wij direct een gebakje eten, haha. Hopelijk mag ik er maandag ook één nemen.

Oh ja, laat Peef wel z'n oefenigen doen thuis, anders helpt het niet...;-)

gr. Linda

Davy zei

WOW Linda, veelbelovend nieuws! LEVE HET VSV VIRUS! Morgen zal ik erover bloggen. En we zullen maandag duimen voor jullie!

BTW: als er iets is dat ik goed kan, dan is het snoepen en shoppen... LOL.

Anoniem zei

hmm dave...volgens mij is dat dan een familiekwaal dat snoepen en shoppen...

kus Chantal