Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

14 maart 2008

Intens

Vanavond hopelijk intens genieten bij 'Intens' van Luider en van Donselaar.
'Luider & van Donselaar maken sinds hun deelname aan het Amsterdams Kleinkunst Festival een stormachtige ontwikkeling door en worden betiteld als de Nederlandse equivalent van het beroemde engelse duo 'French & Saunders'.'
Komt dat even goed uit, ik vind French & Saunders ge-wel-dig! :-D

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Veel plezier,fijne avond!

Anoniem zei

En was het leuk??

Davy zei

De melige dames hebben ons niet teleurgesteld Kaatje :-D

Anoniem zei

Nu heb je mij als French en Saunders fan ook benieuwd gemaakt!