Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

17 maart 2008

Droompeef

Ik droom de laatste tijd heel erg veel en allemaal losse stukjes van 'verhalen'. Eigenlijk heb ik altijd al zo gedroomd: een ratjetoe van van alles en nog wat. Bij ontwaken kan ik me meestal maar een paar indrukken of flarden herinneren. Het zijn echter nooit nachtmerries want die heb ik ooit in Tilburg spontaan leren 'onderdrukken': ik droomde 's nachts en 'voelde' dat het een nachtmerrie werd en deed mijn best om wakker te worden, wat lukte :-) Sindsdien geen nachtpaard meer gezien!

“Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today.” James Dean

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een prachtige quote van de prachtige James Dean :-)

X

Anita

Anoniem zei

Live life to the fullest, preferably every day!

Anoniem zei

mooie quote..enne alleen de mooie dromen onthouden en achterna jagen is de boodschap.