Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

15 maart 2010

UK 12 points



"After impressing audiences with the track That Sounds Good To Me, written by Pete Waterman and Mike Stock, Josh said: "I'm so so happy, I really can't believe it. I never dreamed I'd come this far."

Tja, als je dan moet kiezen tussen Josh met een pakkend Pete Waterman-liedje of Sieneke met een übertruttig Kartner-gedrocht.... op de Vlaamse site Zita.be stond het volgende:
"Nederlanders schamen zich over eigen Eurosong-lied
Dat komt ervan als je Vader Abraham een lied laat schrijven. 'Ik ben verliefd (Sha-la-li)', toverde de nu 74-jarige smurfenzanger Pierre Kartner uit zijn bolhoed. Zingende kapster Sieneke gaf er de beste interpretatie van, maar daar schaamt Nederland zich nu behoorlijk voor.
Het is een hoempapa-liedje met een tekst - een tekst dus, laten we het daar bij houden. Sieneke heeft volgens sommigen bovendien een spraakgebrek en zingt er nu en dan behoorlijk langs."

Volgens een poll van De Telegraaf vindt 82 procent Sieneke in Oslo totaal kansloos. Blijf lekker thuis Sien en kijk op de bank met een zak chips erbij hoe Josh dit jaar wint :-). Die dag zal ik me heel erg Brits voelen.

Geen opmerkingen: