Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

01 maart 2010

Ben

Maart roert zijn staart. Hopelijk houdt maart zich meer koest dan afgelopen maand want naast zusje Carin van schoonzus M. is gisteren schoonvader Ben van schoonzusje W. gestorven. Vandaar dat ik gisteravond Michael Jacksons "Ben" heb geplaatst. Het lijkt wel een slechte tijd voor mijn schoonfamilie? Ben was een aardige vent en ik heb 'm regelmatig geholpen met zijn desktop en laptop computers. Vrijdag uitvaart denk ik...
Hij was gek op boulen toen zijn gezondheid dat nog toeliet. Dag Ben

1 opmerking:

kaatje zei

sterkte..