Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

11 maart 2010

Alice

Voor mijn eerste Communie kreeg ik van een tante een mooi ingebonden sprookjesboek. Daarin onder andere Alice in Wonderland van Lewis Carroll. De Disney animatie versie vind ik leuk maar ik ben nu wel erg benieuwd naar de Tim Burton verfilming in 3D! Jeugdsentiment in een nieuw jasje. Wie heeft 'm al gezien?

'Capturing the wonder of Lewis Carroll’s beloved “Alice’s Adventures in Wonderland” (1865) and “Through the Looking-Glass” (1871) with stunning, avant-garde visuals and the most charismatic characters in literary history, ALICE IN WONDERLAND comes to the big screen in Disney Digital 3D on March 5, 2010.'

1 opmerking:

ela zei

Nog niet maar we gaan er zeker een gezinsuitstapje van maken!