Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

02 maart 2010

To Die or not to Die

Weer een bekend gezicht gestorven. GELUKKIG niet iemand die ik persoonlijk ken maar ik heb 'm toch vaak gezien: BBC presentator Kristian Digby die sinds 2003 allerlei programma's presenteerde en vooral bekend is van "To Buy or Not to Buy".
Kristian is 32 geworden.
'BBC television presenter Kristian Digby has been found dead at his flat in east London, police have said. Mr Digby was pronounced dead at the scene when ambulance services arrived at his flat in Richford Road, Newham, on Monday morning. Police sources said his death was "unexplained" at this stage.'

2 opmerkingen:

Karin zei

Ik ken hem niet Davy, maar het is inderdaad erg onrustig met bekende mensen die overlijden. Laatst die growing pains (o ja,die serie!) acteur,en die Engelse mode ontwerper.
Zucht.

xx

Google-Girl zei

Tjeeeemig. Ik keek altijd naar zijn programma's!
Echt zonde dit... :-(