Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

16 maart 2010

LBD

Ik heb mijn kenteken en meldcode vandaag gehad en de 3 letters middenin mijn kenteken zijn LBD. Nu nog iets leuks verzinnen:
  • Lieve Betrouwbare Davy
  • Limited Brain Damage
  • LiBiDo?
ff Googlen:

  • Little Black Dress / Duck
  • Lesbian Bed Death (huh?)
  • Laser Beam Detector (klinkt gaaf)
  • Lewy Body Dementia (blèh!)
Iemand anders nog een leuke suggestie? Little Black Dress schijnt inmiddels een ingeburgerde term te zijn en vind ik als dikke nicht van bijna 40 ook wel grappig :-)

10 opmerkingen:

ela zei

LudwigBroerDavy LOL

Davy zei

Hahaha, is wel zo ;-)

Karin zei

Lekkere Billen Davy?

:-)

kaatje zei

Als die auto dan ook black is dan is little black dress wel oke natuurlijk..

Davy zei

Nee, tuut is Glamour Grey als het goed is (net als ik, lol)

Davy zei

Karin, eerder dikke billen ;-)

Han en John van Nimwegen zei

Data base Laboratory vind ik wel bij jou passen.

Davy zei

Ja maar dat is DBL en niet LBD Han :-)

Han en John van Nimwegen zei

Oei, ik ben een beetje lecdystisch

Google-Girl zei

Ahahahaa! Lekker Belangrijk Davy? :-P