Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

29 maart 2010

Brother

Elke twee weken valt hier de ComputerIdee in de bus en we doen bijna altijd mee met hun prijspuzzel (ik los 'm op en Sjaak stuurt 'm in). Vandaag werd geheel onverwachts een grote doos afgeleverd met daarin een mooie all-in-one A3 netwerkprinter van Brother. DANKJEWEL CID want het is een veel mooier en beter ding dan onze Epson en die degradeert nu naar de tweede plaats d.w.z. de bovenverdieping. Een véél leukere verrassing dan de twee Jehova getuiges die al voor 10u vanochtend aanbelden...
HOERA! \O/
(zal ik 'm Ludwig noemen? ;-))

4 opmerkingen:

Han en John van Nimwegen zei

waauw proficiat met je "broer" !
En voor morgen hebben we nog een kikkerkaarsje om te branden!

kaatje zei

Wat een leuke verrassing..hopelijk heb je straks nog meer mooi nieuws..duimduimduimduimduim

Karin zei

Mooi gedaan,perfect teamwork!

En vandaag was net zo'n mooie,(nog mooier eigenlijk) dag!

Cool! XX Karin

ela zei

Hahahaha, ja goei idee om hem Luwdig te noemen :-) LOL Was al een voorbode voor het goei nieuws!!

Lfs