Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

27 maart 2010

Mini tripje

Ik kijk nu bloggend uit over zee. Vanaf donderdag ben ik bij schildersduo Han en John in Oostende in hun schitterende appartement. Vooral leuk om hen weer eens te zien en hoe gezellig het ook is, strakjes ga ik op mijn gemak al treinend terug huiswaarts want mijn man en kat(?) kunnen niet zonder me. Ik reis met de trein want ben nu nog supervoorzichtig en zuinig op mijn nieuw blik op wielen maar dat zal na de eerste kras wel afnemen, lol. Nee, ik reis graag met de trein en op de grotere stations krijg ik echt een vakantiegevoel. Wat ook lekker is van dit tripje is dat ik helemaal niet of amper bezig ben met de MRI scan van aankomende dinsdag (iee iee iee!).

Han en John, jullie zijn lieve vrienden en ik nodig iedere bloglezer uit om eens te kijken op jullie weblog naar alle mooie dingen die jullie maken: KLIK

3 opmerkingen:

SchoonZussie zei

Lekker even er tussenuit en Han en John zorgen vast goed voor je :) Oostende ook zo'n vakantiegevoelplaats (scrabble ;)), ik begrijp helemaal wat je bedoelt met het vakantiegevoel op stations, ik heb dat ook. Nu kom ik ook echt heel weinig op stations, want in Zeeuws Vlaanderen rijden geen treinen..... ja echt waar. Maar als we eens treinen vind ik het heerlijk op stations, ook zoveel mensen en veel te zien. En voor dinsdag gaan we weer voor OEMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM !!!!

Lfs

Han en John van Nimwegen zei

Peef je bent een schat en hierbij adopteren we je officieel als neef. Nu ben je dus onze neef-Peef of beter neeffie-Peeffie.
Kus

Davy zei

Ik ben jullie trotse neef Han en John maar dan wel met 1 f: Peefie.
Het portret van mij hangt ingelijst en wel aan de muur John en ik zal er een fotootje van maken en mailen. THANXXX again!!