Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

07 augustus 2009

YES!

OPLUCHTING

Toen ik daarnet terug kwam van een paar boodschappen doen, zag ik dat er gebeld was en geen bericht op de voicemail. Een 088 nummer, dus het UMC.. 'SHIT, ze zouden toch rond de middag bellen?!'. Ik heb zelf terug gebeld en gelukkig: de scan van afgelopen maandag liet hetzelfde beeld zien als vier maanden geleden. Pffffff, dat lucht weer op!

10 opmerkingen:

Karin zei

Cool! Vette knuf!

Nicolien zei

Weer goed nieuws. Echt een pak van mijn hart.

Liefs Nicolien

Anoniem zei

Hoi Davy,
Gefeliciteerd !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zo doen we het toch steeds maar weer goed.
Liefs ook voor Sjaak,
Truus

Unknown zei

Mooi zo. Lekker die spanning weer weg. Maak er een mooi weekend van. :)

ELA zei

Jaaaaaaaaaaaaaaaa het oemmen blijft erin :-)

X

Anoniem zei

YESSSSSSSSSSSSSSSSSSS super nieuws weer he neefie!!!


EEN DIKKE PAKKERD EN PROFICIAT KNUL!!!

xx Jp en Chantal

groetjes aan Sjakie van de chocoladefabriek van Mirne

Josephine zei

Ook al moet ik het hele verhaal nog lezen, heb delen gezien, ik feliciteer je van harte!!!

kaatje zei

YEsyesyes!! Op dit berichtje hoopte we!

Han en John van Nimwegen zei

SMAKKKKKKKKKKKKKK!!!!!!!!!!!!!
Leve het zwarte gat!!!

Anoniem zei

wat vreselijk fijn weer :)
liefs
Toos