Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

08 augustus 2009

Afkloppen

Na opluchting komen ontlading, melancholie, gemis en ongeloof. Ik heb net wat oude gedeelten van dit blog herlezen en ik kan amper bevatten dat ik een kleine drie jaar geleden smeekte om wat langer te mogen blijven leven. Je zou haast denken dat mijn smeekbede is verhoord en dat me "reservetijd" is toegekend. Zouden pa en ma er nog iets mee van doen hebben? DANKJEWEL!
Ik ben niet gauw tevreden en laat ik de extra tijd eerst eens rekken tot en met volgend jaar september, want veertig jaar worden, die mijlpaal, dat moet te doen zijn zoals het nu gaat :-).

9 opmerkingen:

SchoonZussie zei

En zo verder tot 99, lijkt me een leuke leeftijd!

lfs

Anoniem zei

Fijn!

Mooi dat we beiden nu aan de ouders denken. Zo ook ik. Net artikel op het blog gezet.

Ik zei

Leuk hoor

Anoniem zei

Dat ga jij gewoon even cheffen lieverd.
Die veertig ga je op je sloffen halen, zeker na dit geweldig goeie nieuws van een rustig koppie!

KUS!!!
Chanti

Davy zei

Alleen maar 'Leuk hoor'?
Mag hoor 'Voeten in het water' :-)

www.deblauwediender.nl zei

Davy,
Liep ook nog eens door jouw weblog heen en zag de ouders er regelmatig doorheen lopen, zelfs nu ze niet meer leven. Mooi dat je op deze manier aan ze denkt, zij zijn er, altijd en overal. Op naar de 40! en dan verder hè?
Jacques

Jacques zei

Oei, eventjes de verkeerde naam ingevuld, dit is de goeie...

Claudia zei

Echt super, gefeliciteerd! En geniet-ze ervan!

Nathalie zei

He, jij ook gefeliciteerd met je MRI! Goed om te horen!
Hoe kan jij trouwens links op jouw site plaatsen? Ik snap het misschien niet (ben een echte computer analfabeet), maar mij lukt het niet. Wil je mijn site voor de enquete misschien op jouw site zetten? Ik zou willen zeggen dat ik dan ook jouw site op die van mij zal zetten, maar ik weet dus niet of dat gaat..
Groetjes
Nathalie