Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

20 augustus 2009

Gevoel voor humor?!

Zeg God, luister nog eens even naar me?
Het is überhaupt al absurd dat U zaken als ziekte en lijden toelaat, maar dat veel getroffen ouders hierdoor vaak minder energie, tijd en aandacht hebben voor hun (jonge) kinderen, dát kan natuurlijk niet hè?! Ik denk bijvoorbeeld aan Nico en Jurrie, maar de kinderen van Reinder en Hans moeten het zelfs al helemaal zónder vader doen en dan heb ik heb alleen nog maar over váders die kampen of gekampt hebben met een hersentumor. Verhalen zat over moeders en vaders die door wat anders werden geveld... die van mij allebei door hersenbloedingen.


I don't want to start any blasphemous rumours
But I think that God's got a sick sense of humor
And when I die I expect to find him laughing...


edit 28/8: YouTube heeft ook totaal geen gevoel voor humor want de video van Depeche Mode - Blasphemous Rumours is verwijderd ...

5 opmerkingen:

Anita zei

En dan als U toch ff luistert, waarom jonge mensen en pasgeboren babytjes wegnemen.... Wat een verdriet!

Han en John van Nimwegen zei

Humor? Dat heeft hij voor zichzelf vergeten te scheppen.

Ik zei

Ik hoop dat God geluisterd heeft

Josephine zei

Ik vraag me ook wel eens af hoe en waarom hij het verzint daar boven op die wolk. Hopelijk geeft hij lezingen met daarin de zin en onzin van ziekte, dood en die andere rotgeintjes. Dan sta ik tegen die tijd vooraan in de rij!!!

Bij de weg DeefdePeef, jij had het over een grijs lintje, heb je een link??

Davy zei

Ik heb er net over geblogd Josephine mét link :-)