Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

12 augustus 2009

Tombola

Het is natuurlijk een grof schandaal dat ik niet eens een vijfde van de Staatsloterij jackpot heb gewonnen maar dat is maar een berg geld. Belangrijker is dat ik geluk blijf hebben met de MRI scan loterij ;-).


tom·bo·la de; m -’s verloting, m.n. voor een goed doel, waarbij men altijd prijs heeft

2 opmerkingen:

Karin zei

En ik ben gelukkig met de kaart die vandaag in de brievenbus stak! Dank je wel! ;-)

Heb je trouwens mooi gemaakt deze tombola!

Davy zei

Een kaartje: kleine moeite, groot plezier ;-) En fotofröbelen is zooo leuk :-)