Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

10 augustus 2009

Mug en bloed


Afgelopen weekend was ik een feestmaal voor vampieren, oftewel: ik ben lekgeprikt door een of meer muggen. Geeft verder niks want ik heb liever dat ze even snel wat bloed aftappen en me dan met rust laten; alles beter dan constant bzzzzzz, bzzzzzzz om je kop en rond je oren.


Vroeger werd ik ook vaak geprikt en toen zeiden ze: 'Dan heb je zoet bloed!'. Shit, heb ik nu diabetes erbij? ;-) Mijn Dalí husband hoeven de prikkers niet, die heeft vast zuur bloed dan?

2 opmerkingen:

Karin zei

Maar ze maken jou het leven ZUUR!Je bent er in ieder geval maar ZOET mee he! ;-) (ik heb nergens last van.......haha)

Google-Girl zei

Volgens mij heeft Sjaakador gewoon veel te artistiekerig bloed voor die krengen. Doe er lavendelolie op, ze hebben er een hekel aan en het stopt de jeuk! :-)
(En als je rust wil ook Sjaakador! muhahhahahahaha)

xxx
Chanti