Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

01 augustus 2009

Amélie de Montmartre


Met de metro gaat ze naar haar werk en bij dit station stapt ze uit



Café Des Deux Moulins dat nu ook een Brasserie is





Ik kon het niet laten om van de Omega klokkies een foto te nemen en het is ook gerelateerd aan de film (l'homme de Verre): wie kan het mij zeggen?

3 opmerkingen:

Karin zei

Vanavond weer,kwart voor elf Ned2 ;-)

Davy zei

LOL da's toevallig! Ik wist het écht niet en het is speciaal voor mij denk ik :-)

Anoniem zei

Ha die Davy,

Wat een leuke foto's! Ik zie dat je in de voetsporen van Amelie bent getreden :-)

Groetjes vanuit de UK ik ga overmorgen naar die andere metropool..London here I come.

Liefs, Taco