Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

18 september 2008

Verhuizen

Sjaak en ik hebben een klein maar fijn huisje en zitten eigenlijk best, maar af en toe zou ik wel wat ruimer willen wonen. Maar als ik dan denk aan een toekomstige verhuizing, dan breekt het zweet me bij voorbaat al uit zowat. Blèèèh, mot nie denkuh aan al dat inpakken, sjouwen, tillen, uitpakken, verven en meer van dat 'leuk gedoe'. Komt nog bij: ik weet nu vaak al niet waar ik iets gelaten heb, laat staan als we groter wonen en alles op een andere plek staat en ligt. :-)

You like moving to... let's say Madagascar?

Geen opmerkingen: