Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

03 september 2008

Somebody Up There Likes You

Uit goede paranormale bron heb ik vandaag vernomen dat er niets Phil-achtigs in m'n kop is (terug)gegroeid en dat dat voorlopig niet zal gebeuren ook. Hoe lang is voorlopig? Tja, tijd is een relatief begrip zullen we maar zeggen. Ik ben een beetje gerustgesteld en morgen gaan we weer met frisse tegenzin naar het ziekenhuis; 4x per jaar een scan valt reuze mee dus ik heb niks te klagen...voorlopig :-).

Peef, Somebody Up There Likes You!










Trouwens, volgens mij wil ik het niet eens weten/horen wanneer het een keer niet goed is...

1 opmerking:

Han en John van Nimwegen zei

Wat is het toch heerlijk om een leeghoofd te zijn. Zie vooral dat je dat blijft!