Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

20 september 2008

Rustig aan

Gisteren hebben we samen de verjaardag gevierd. We zijn naar de film geweest in Utrecht, Mirrors, en daarna op ons gemakkie door de stad geslenterd. Het was heerlijk weer, zonnetje erbij, lekker en leuk om vanaf bankje mensen te kijken. Op onze manier gevierd dus, rustig, relaxed en het was leuk. Morgen gaan we uit eten met z'n allen voor onze beide verjaardagen.

Vandaag is het voor Davy een luierdag. Hij merkt toch wel weer de inspanningen van de afgelopen week en dus even een dag rust voor hem. Voor mij oppeppen voor maandag als het 'gewone' leven weer begint. En heb daar toch een zin in :( Maar ja, de geleerde heren zeggen dat het goed is voor de sociale contacten :)

2 opmerkingen:

Davy zei

Ik ben jouw eigen geleerde heer, Saap. Luister maar naar mij, da's voldoende, LOL! ;-)

Anoniem zei

Hallo Davy en Sjaak,
Nog van harte gefeliciteerd met jullie verjaardagen.
Ik wens dat er nog vele jaren zullen volgen in goede gezondheid !
Truus