Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

15 september 2008

Nog even......

Nog 4 nachtjes slapen en dan is Davy jarig. Vrijdag wordt 'ie 38 jaar, hiep, hiep, hoera! Laatst hadden we het er over dat als we het mee mogen maken over twee jaar, we iets speciaals gaan doen voor onze verjaardag. Davy wordt dan 40 en ik 50 jaar. Superbingo! Voor veel mensen zijn deze leeftijden geen bijzondere mijlpalen, maar bij ons zal het een groot geschenk zijn.

Maar eerst vieren we vrijdag de 38ste samen, zondag gaan we uit eten met mijn kant, begin november doen we dat met Davy zijn kant.

Deze week gaan we nog een paar keer een dagje weg. Waarheen weten we nog niet, maar we verzinnen wel wat leuks. Nog even genieten van de laatste week van mijn vakantie.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Het is heerlijk weer Sjaak en Davy! Geniet ervan!

X Karin

Anoniem zei

geniet van julie laatste vakantie week, het weer werkt in elk geval mee.

Han en John van Nimwegen zei

Toffe laatste vakantiedagen toegewenst!