Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

10 september 2008

Slankie shit

Slankie Slogan: Goed lijf, goed leven.

Ze heeft een goed lijf DUS een goed leven... Ik heb GEEN Slankie-lijf dus dan zal ik ook wel geen goed leven hebben? Lees hier meer reacties op de commercial. Ik vind het in elk geval schijtreclame. Werkt smeerkaas eigenlijk laxerend? :-) Minpunten voor Frico.

2 opmerkingen:

Google-Girl zei

Op z'n Urbanusiaans te spreken:

"Shiet fuuk hel damn and devil"

Ik ben niet slank dus ook ik ben gedoemd tot een kötleven.

Zucht. (GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAP)

Bossche Bol anyone?

Davy zei

Ja lekker! :-D