Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

24 september 2008

Gammeltjes

Ik had gisteren al zo'n idee dat ik een 4usje onder de leden had en vandaag na boodschappen gedaan te hebben was ik toch wel warm en niet lekker. Niet erg, ik zweet het er wel weer uit! Heb voor heter vuren gestaan ;-). WEG met het griepje!

4 opmerkingen:

Google-Girl zei

Owjeeeeeeeej... beterschap!!
xxx

Anoniem zei

Hoi Davy,
Wat vervelend, van harte beterschap.
Nu kan je lekker blijven lezen in bed, maar daar ben je misschien weer niet goed genoeg voor.
Groetjes Truus

Anoniem zei

Ja wat vervelend zeg! Beterschap en versla die vier russen!

Anoniem zei

Beterschap!
En we hebben iets om naar uit te kijken, wordt je vast weer beter van;-).

Nicolien