Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

07 september 2008

Herinnert U zich deze nog?

Een ouwetje in een nieuw euh...jasje :-)

"Amoureux solitaires" was in 1981 een hit in Nederland.
Lio is een Belgische electropopgroep onder leiding van de gelijknamige Belgisch-Portugese zangeres, echte naam Wanda de Vasconcelos.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Nummer 723 in mijn Top aller tijden (1975-1993 daarna ben ik gestopt) Hoogste notering 3, 16 weken in m'n Top 50.
Heb 't singeltje nog.

Groetjes,
Edwin

Anoniem zei

Ja was gaaf liedje en nog steeds.

Nicolien

Anoniem zei

Het liedje zegt met niet direct iets (vage herkenning) maar dat clipje is niet verkeerd om naar te kijken LOL

Anoniem zei

leuk jurkje.....;-)

Anoniem zei

Ach het heeft niet zo veel om het lijf ...(maar of ik dat erg vind is vers twee). Hihi.