Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

02 september 2008

Gewoon door blijven tellen


Dagen vliegen voorbij en we gaan richting mijn 38e verjaardag. Maar eerst komende donderdag 's ochtends weer een half uurtje in de MRI-scanner...




1981 -- 82 -- 83 -- 84

2006--07--08--

6 opmerkingen:

Anoniem zei

en natuurlijk duimen we weer volop donderdag, we gaan voor een extra taartje/glaasje tijdens je verjaardag. Deal?!

Anoniem zei

YES! Mijn absoluut favoriete groep!!! Wat heeeeeerlijk he, dit is goed voor de positieve vibes die we deze maand nodig hebben ;-)
Donderdag OEMMDAG

X

Davy zei

Een extra taartje en glaasje is nooit weg! ;-)

Btw, vroege OEMRI dit keer: de scan is al om 8u.

Anoniem zei

Mijn duimen gaan weer in duimstand.
Ik denk aan je donderdag.

Liefs Nicolien

Anoniem zei

8 uur? Dan moet ik onder de douche duimen! ;-) doe ik!

Anoniem zei

Zal voor je duimen. Oemen voor een positief bericht weer.

Kus van Sus x