Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

29 september 2008

Mail en wachtwoord


Als PC dokter maak ik de laatste tijd steeds vaker mee dat mensen hun email-adres niet kennen of niet weten welk wachtwoord daarbij hoort. Tja, IK heb dat niet verzonnen hoor en ook niet toegekend. Vandaag twee soortgelijke gevallen gehad bij klanten die erg vermoeiend waren: eentje wist 'r mailadres wel maar het wachtwoord klopte niet en de ander was van Ziggo naar KPN overgestapt maar had geen idee wat er dan wel voor @kpnmail.nl hoorde te staan. Dan wordt instellen in Windows Mail of Outlook wel errug lastig hee?! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH! BIJ EEN E-MAIL ADRES HOORT EEN WACHTWOORD MENSEN!!!! DIE COMBINATIE GOED ONTHOUDEN EN/OF ERGENS NOTEREN EN GOED BEWAREN!!

*ZO, dat is eruit; adem innnn, adem langzaam uiuiuiuiuiuit*

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Ja dokter...........;-)

x Karin

Anoniem zei

groooooote zucht
en nog een keer rustig ademhalen
toos

Han en John van Nimwegen zei

je denkt toch niet echt dat die vergeet-mensen jouw blog lezen?
hahahahahahahahahahahahaha