Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

23 september 2008

Erkenning


Waardering, erkenning, recognitie, respect.

Ik kreeg vandaag te horen dat de andere vrijwilligers erg tevreden zijn met mij als reserve-coördinator en of ik het niet altijd wil doen: dat wil zeggen dat ik van plaats ruil met de hoofd-coördinator. Ik vond het fijn om te horen en het streelt mijn ego; ik weet dat ik goed ben in wat ik doe en een opsteker is mooi meegenomen!

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Ja dat willen "we" maar al te graag horen! Leuk dat ze je zo waarderen!

Anoniem zei

Een beetje waardering is heerlijk om te horen, geeft de burger moed!

Anoniem zei

Vraag me af, hoeveel ontleen je aan het waarde oordeel van anderen, om jezelf te kunnen zijn en blijven, of worden, in verbeterde vorm van wat je interneert?

kus van Sus xx

Davy zei

in·ter·ne·ren -neerde, h geïnterneerd: een bep. verblijf aanwijzen met verbod dit te verlaten??
BTW Marianne, heb je weer een fijn 'ken en blijf jezelf'-workshopje gevolgd of zo? LOL

Anoniem zei

Complimenten zijn geweldig, nuttig/mo-ti-veer-end ;-)

Het geeft je een goed gevoel!
Niet meer en niet minder ook.
En we wil zich nu niet goed voelen?
Laat maar komen die com-pli-men-ten.

I love it :-)

X

Anoniem zei

Complimenten zijn heerlijk om te krijgen. Ik denk dat ieder mens ze nodig heeft. Ik weet trouwens wel zeker dat je het goed gedaan hebt.


Liefs Nicolien

Anoniem zei

Het verbaast mij niets Davy, al die complimenten.
Toos

Han en John van Nimwegen zei

Complimenten zijn misschien wel de meest onderschatte sociale instrumenten die we tot onze beschikking hebben. Ieder van ons hongert naar erkenning en dat is precies wat een compliment verschaft.
Dus: neem regelmatig een momentje voor een complimentje! Hier eentje voor Davy: je bent een toffe gozer.