Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

28 september 2008

Mientje-zondag


De zondag is hier meestal Mientje-zondag en vandaag voel ik me weer goed genoeg om bij schoonmoe op visite te gaan dus het virusje zal onderhand wel op z'n retour zijn.

Wilhelmina moet trouwens maar mínstens 100 jaar worden want zij is de enige ouder die we nog hebben. Eert Uw Mientje! :-)
Wilhelmina betekent trouwens 'De wilskrachtige beschermer' en dat past prima bij moederkloek mama Sjaak.

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi Davy, mijn moeder heet Willemien en is onze rots in de branding!! Ze is 78 jaar en zo actief nog. Ze woont in 's-Heerenberg en we noemen haar altijd MIENTJE UUT BARGH!. HAHA.
Groetjes Astrid Veltman