Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

30 juli 2008

STEUN!

Nathalie had me er in een reactie al attent op gemaakt: het 3M Fonds nomineert Stichting STOPhersentumoren.nl uit Driebergen en het doel met de meeste stemmen krijgt 50.000,- ! Ik heb al een kleine banner van de stichting op dit blog staan maar natuurlijk wil ik dit graag extra promoten. Kijk ook hier voor een filmpje over de oorsprong van de stichting.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Nog een tip,ik heb 2 maanden geleden mijn oude mobieltje naar de hersenstichting opgestuurd! Daar krijgen zij weer geld voor. En uiteraard heb ik nu gestemd.

Davy zei

Hoi Karin, bedankt voor het stemmen en de tip. Dat wist ik niet dat zij ook oude foons accepteren. Ik heb er wel eens 2 naar stichting AAP gestuurd :-)

Anoniem zei

AAP? Klopt,daar ging de voorganger van de oude ook heen!!!

Er zijn nu veel meer organisaties die ze willen hebben,geen probleem denk ik met al die wisselingen van mobieltjes tegenwoordig! ;-)