Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

25 juli 2008

Rusthuis Oud Roze

Sjaak is nog niet beter en ik ben moe vandaag: woensdag had ik een drukke dag en de 'klap' komt vaak de dag ná de dag erna :-) Kortom: slaapSaap en rustPeef of slaapPeef en rustSaap.

Wil je nog wat drinken Saap?
Waaaaat zeg je Peef?!
Laat maar zitten Saap.
Wáár moet ik zitten?
Of je worst lust :-)

4 opmerkingen:

Han en John van Nimwegen zei

Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzomerslaap

Anoniem zei

Beterschap voor beide en lekker uitrusten is niks mis mee.

Sterkte.

Liefs Nicolien

Anoniem zei

Hoi,

Snel beter worden allebei en in de tussentijd:

Help je ook mee om te zorgen dat hersentumoren onderzoek 50.000 euro wint.

Kijk dan op www.stophersentumoren.nl en klik op hun banner om te stemmen!

groetjes en hou je taai!
Nathalie

Anoniem zei

Pfroest! Oggossjie mannen!!

xxx
Chanti