Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

04 juli 2008

Kopzorgen


Waar een blog al niet toe kan leiden, soms tot een heus boek. "Kopzorgen; kroniek van een strijd tegen hersentumor". Geschreven door Lienka Otten, uitgegeven door Uitgeverij Aspekt.
ISBN: 90-5911 -693-3


"Als ik met mijn boek slechts één mens kan stimuleren tot
een bewuster leven, heb ik mijn doel bereikt."
Lienka Otten

'Op Lienka’s weblog is nog haar juichkreet te lezen: haar boek wordt uitgegeven! Enkele dagen na de verschijning, op 4 april 2008, stierf Lienka Otten , 25 jaar oud. Sommige vrouwen verzinnen een bijnaam voor hun geheime liefde, zodat ze hardop over hem kunnen bijpraten. Lienka Otten sprak vaak over Pluisje. Maar Pluisje was niet haar minnaar, noch haar konijn. Pluisje was haar hersentumor.' bron
*met dank aan Karin*

3 opmerkingen:

Anoniem zei

x

Karin

Anoniem zei

tja en dan val ik even stil...

Anoniem zei

Inderdaad er zijn geen woorden voor....