Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

27 juli 2008

Hollands weer......

Het is warm, benauwd weer. De zon begint weg te gaan achter de wolken en het lijkt er op dat het net als gisteren weer gaat regenen en onweren. Hier hebben we geluk gehad. Wel lekker geregend, maar wolkbreuk, noodweer of wat dan ook. Wel tot vlak in de buurt.

Davy en ik houden allebei niet van dit weer. Je wordt er sloom van, hebt geen zin in 'gewoon' eten, eigenlijk is het de tijd volmaken en hopen dat het minder warm wordt. Echte hollanders wat dat betreft :)

Zo meteen gaat monsieur Peefie m'n krullenbol fatsoeneren. Lekker kortwieken. En zoals m'n moeder zei "Gaan de grijze haren er ook weer uit".

Morgen hopen we dat de dierenarts belt met de uitslag van het bloedonderzoek van Porsje. We hebben al twee keer gebeld en gevraagd of de uitslag al bekend was. Afgelopen vrijdag belde Davy en toen zeiden ze "Oh ja, had al binnen moeten zijn". Meid je meent het!!!!! Zal er wel op neerkomen dat ze nog een keer geprikt moet worden.

Davy zit te wachten op mij met een salmiaklollie in z'n mond. Zal er dan ook maar snel een eind aan breien :) Hou het hoofd koel!!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hier, al twee dagen en ook nu weer, enorm benauwd en klef. Zo onaangenaam! Even fietsen, drijfnat vh zweet. Even wandelen, idem. Bah, niet mijn weer ook.

Een Mede Klagende Hollander :-)

Anoniem zei

En net zo Hollands is natuurlijk de regen en onweer,al heb ik daar in het weekend niets van gezien maar hedenmorgen regent het hier ook! En gelijk zie je dan mensen met een dik fleecevest aan lopen.......pffffffff, ;-)