Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

02 juli 2008

WOEF!!! #$%

Een jonge hond is doodgeslagen gevonden aan het strand bij Biddinghuizen. De hond, een bordeaux dog, was verschillende keren met een stomp voorwerp geslagen, zo maakt de Dierenbescherming bekend. Het dier werd met grote bloeduitstortingen over het hele lijf aangetroffen, vertelt voorzitter Renée Spaans van de Dierenbescherming in Dronten. "Ze is doodgebloed. Ook was haar oogkas ingeslagen en ze miste tanden. Ze heeft echt geleden." :-(((
(c) ANP

WHY?! WHYYYYYYY?!!

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik las het net bij een online krant. Mijn reactie: we tuigen de moordenaar (eigenaar?) net zolang met die hondenriem af tot .....

Ja inderdaad,waarom?????????

toos zei

Vol afschuw hoorde ik het op het sbs nieuws Mensen, geef mij de eigenaar ik verhoor ( hebben ze zogenaamd recht op) en daarna zal ik met liefde het zogenaamde baasje laten voelen wat die arme lobbes heeft ondervonden en ook wat ik nu voel . Wagelijk dat hier geen celstraf op staat
Een dierenvriend.

Anoniem zei

Vreselijk...kan totoaal niet tegen dit soort berichten...*geeft Seel nog maar een extra knuffel*

Anoniem zei

Eigenaresse heeft zich aan het eind van de middag gemeld bij de politie.
Ben erg benieuwd met welke verklaring zij gaat komen.
Mocht zij schuldig zijn aan dit gebeuren, dan krijgt ze natuurlijk dezelfde behandeling als haar hond: pin in de maag steken, paar klappen met een stomp voorwerp, uurtje of wat laten liggen om vervolgens met veel pijn te sterven, klaar...

Davy zei

'Volgens Susan van de Waal van de Flevolandse afdeling van de Dierenbescherming heeft de eigenaresse bij de politie verklaard dat de jonge hond is overleden door een ongeluk.

"Maar dat is onmogelijk. Een deel van het hondenrek voor in de auto stak uit haar borst, ze miste tanden en haar oogkas was ingeslagen. Dat kan geen ongelukje zijn." '

Anoniem zei

Jammer genoeg bestaan deze mensen. Het blijkt maar hoe ziek de geest van onze medemens kan zijn.
Walgelijk!

Laat iedereen goed nadenken voordat ze een huisdier aanschaffen! Het is niet zomaar een speeltje! Er zijn veel te veel dieren die onnodig moeten leiden voor onze behoeftes.

Groeten,
Heleen

Anoniem zei

Ongeluk?????

Als dat zo is laat je het beestje toch niet zo lijden.

Dus gelul ongeluk!!!!!

Dierenmishandeling moeten we hier net zo bestraffen als in Amerika.