Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

08 juli 2008

Loser




Soms voel ik me zo'n totale mislukkeling en dan vooral als ik denk aan wat voor toekomstdromen ik vroeger had en wat ervan terecht is gekomen... Schoonmoe zou zeggen: 'Moet je daar maar niet meer aan denken!' lol. Nou ja, ik moet maar roeien met de riemen die ik nu heb, hee? Zoals op onze roeimachine :-).

Enne: 'RIJSWIJK - De winnaar van de jackpot van de Staatsloterij van 25 miljoen euro [lees: PEEFIE] gooit zijn leven niet overhoop. Dat blijkt uit een onderzoek dat dagblad DAG heeft laten uitvoeren onder ruim 1200 Nederlanders.' * Wanneer het geld is bijgeschreven zal ik eens op mijn gemak bekijken wat ik ermee ga doen. Een Peefie-fonds voor getalenteerde homosuele losers starten misschien? ;-)

8 opmerkingen:

Anoniem zei

schoonmoe heeft gelijk;-) enne succes met dat staatslot,hopelijk brengt het meer op dan die keer dat ik het kocht;-)

Han en John van Nimwegen zei

Af en toe mag je je best eens wentelen in zelfmedelijden, zo blaas je lekker stoom af. En daarna kom je vanzelf wel weer in een positivo-fase (hopen we toch voor je, ach natuurlijk wel want jij bent nu eenmaal die geweldige Peef!)

Davy zei

Blijf vooral mijn ego strelen en kietelen, Han en John. Of schilder me eens :-D

Anoniem zei

Geweldig ben je,homoseksueel ook maar een loser ????

Prima schoonmama heb je!

Enne succes morgen,ik doe ook mee,heb een deel al uitgegeven.
In gedachten......

x

Han en John van Nimwegen zei

Als we jou schilderen weten we niet of dat jouw ego wel streelt (hahaha), zo goed zijn we nu ok weer niet!
We kunnen dus beter af en toe kietelen.

Anoniem zei

Life is a bitch ;-) niet alleen voor homosuele Philmembers...
"Lieve chroni's" weten er ook van.... :-)

(Geheim recept)
Schrijf t van je af en dan nog ff keihard janken en heel veel medelijden hebben met jezelf en dan KOP OP!
Smile en ga er weer voor.....

HMS ;-)

Google-Girl zei

Hm... alléén als JIJ erelid wordt dan. The Peef, Amazing ForEver!

Anoniem zei

Jij bent geen loser hoor Davy! - straks moet ik dat fonds nog met je gaan delen zeg! LOL - Je hoort het al ik wentel deze periode ook weer lekker, misschien moet iemand mij ook maar eens komen kietelen?