Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

28 juli 2008

Werkpaard


Sjaak is weer gaan werken, ook al is hij nog niet (helemaal) beter. Sterkte op het werk Saap en rustig aan!

Collega's: wees lief voor 'm en niet teveel aan zijn kop zeuren ;-).

werk·paard (het)
1 iem. die hard werkt
2 paard dat gehouden wordt om arbeid te verrichten

4 opmerkingen:

Anoniem zei

en ik zie... een tevreden rokert...

Davy zei

Helemaal goed Huub! Dat pleziertje neem ik 'm niet af (waarom zou ik ook?) Anders dan bij bejaarden staat het 'm nog ook! ;-D

Anoniem zei

Als hij zijn shaggie weer paft, gaat het al weer beter. Fijn.

En, Boetie, was t een te harden patient? :-)

Kus van Sus

Davy zei

Wat dat betreft is hij net als pa, Sus: roken gaat gewoon door :-D. En een moeilijke patiënt wassie/issie nie