Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

01 juli 2008

Rookvrij warm

KNMI: 'Veel zon en zomers warm. Woensdag zelfs tropisch warm met een toenemende kans op onweersbuien.
dinsdag 01 juli 2008 07.36 uur'

Gelukkig heb ik het de laatste tijd minder druk omdat de streekbussen weer rijden want zomerhitte is niet echt mijn ding :-). Ben bijvoorbeeld totaal geen strandmensch.

In navolging van een reeks andere landen geldt vanaf vandaag ook in Nederland een rookverbod in de horeca. Jammer Sjaak :-)

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik hou wel van de zon.... Net een heerlijke en warme week in Sicilie met mijn lief achter de rug. En nu is 't hier ook al heeeeeerlijk weer. Zomer kom maar op!
Vrolijke en zonnige groetjes!!!

Anita

Anoniem zei

Zomerhitte is ook niet mijn ding. Maar ja we zijn toch niet snel tevreden zeg ik dan maar. Mijn tempo gaat wel een stuk naar beneden.
En je zult begrijpen dat ik geen problemen heb met het rookverbod. Nu kan ik ook overal gaan eten waar ik dat wil zonder dat er een blauwe walm hangt. Goede maatregel.

Liefs Nicolien

Anoniem zei

Heerlijk dat rookverbod.

Ik heb het vorig jaar eens meegemaakt in een Turks restaurant dat rokers op een niet-rokers plaats gingen zitten en dat de eigenaar dat gewoon toeliet en het bordje niet-roken van tafel haalde......
Terwijl er nog genoeg plaats was in het rokers gedeelte,maar men wilde perse bij het raam zitten.

Daar zou ik dan oververhit van raken....gelukkig is de kans daarop nu een stuk minder! ;-)

x Karin

Anoniem zei

Hiep hiep hoera voor het rookverbod..enne die hitte mogen ze van mij ook bijhouden hoor!

Google-Girl zei

Lekker rookvrij op een (niet té warm) strandje liggen... graag! Wanneer gaan we?