Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

01 augustus 2008

Fuck Phil

Aanstaande maandag is het alweer twee jaar geleden dat Phil eruit is gesloopt. 's Middags ga ik dan met mevrouw D. weer eens naar dat ándere ziekenhuis :-). Nu lig ik heerlijk nog even op bed met de ramen open: lekker koel. Straks douchen en meneer O. helpen met zijn PC.
Maar wat Phil betreft, die moet uit mijn kop blijven! Afgelopen woensdag nog met lotgenoot Nico en zijn vrouw erover gepraat: wij laten ons niet voortijdig kisten en onder andere door zo positief mogelijk te blijven lappen we de deprimerende statistieken aan onze laarzen!

FUCK YOU PHIL!! :-D

4 opmerkingen:

Anoniem zei

If you can't join them,
beat them!

Goed wknd Boetie en Saap
Kus van Sus x

Anoniem zei

akelige phil die willen we nooit meer terug zien..niks statestieken ,peefie zal anders bewijzen

Kus kaatje

Han en John van Nimwegen zei

Laat Philleke maar sterven aan een pilleke.

Anoniem zei

Kill Phil rijmt beter :-)))