Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

19 augustus 2008

Moeilijk voor mezelf


Vandaag wil ik van alles maar vraag me ook meteen af hoe,wat en waarom: een vreemde taal willen leren of een andere leuke cursus volgen en dan gelijk allerlei bedenkingen hebben en in mijn hoofd tig redenen om het toch maar niet te doen. Ook dit bericht: had eerst iets geschreven maar dat vond ik weer teveel blabla en interessant-doenerij... 't was niet 'des Peefs' genoeg dus opnieuw.

Ick ben eene moeilycken mensch!

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Welkom bij de club ;-)

X

Anoniem zei

Herkenbaar! Dus ik sluit me ook maar aan bij de club.....alhoewel,zou ik dat wel doen??? ;-)

Anoniem zei

Heel herkenbaar ook hier overvolle bolletjes en het besluit dat maar niet op papier/scherm te zetten...je hebt van die dagen!!

Davy zei

De club blijft groeien! Samen staan we sterk :-D

Han en John van Nimwegen zei

is de contributie van je club erg hoog?

Anoniem zei

Op eigen blog, dus ook niet zoveel nieuws. Te druk met andere zaken. Wel even hier gepiept weer! :-) xx

Davy zei

Het kost geen cent Han en John, maar helaas wel veel energie :-(