Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

27 augustus 2008

Thermos

Nee, geen thermosfles of thermoskan, maar dé Thermos: homosauna Thermos. Daarnet was op TV een docu van Michiel van Erp over deze Amsterdamse gay sauna. Ik ben er wel eens langs gelopen maar heb nooit binnen een kijkje genomen; het was begin jaren '90 toen ik vooral de iT en de Exit veel interessanter vond.
Ik zie graag dingen die Michiel van Erp maakt zoals de Lang Leve reeks maar deze docu was wat mat en weinig verrassend. Peef wil niet beweren dat hij door de roze wol geverfd is, maar uit nieuwsgierigheid ben ik ooit met een kennis naar een sexclub geweest: het was gezellig, spannend en best lekker maar niet iets om vaker te doen en het is dan ook bij die ene keer gebleven. Wanneer Sjaak en ik morgen een dagje Amsterdam doen, dan gaan we dus niet naar de Thermos ;-).

Geen opmerkingen: