Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

22 augustus 2008

Vakantie

Eindelijk is het zover, heerlijk 4 weken vakantie!!!! Even niet moeten, vroeg opstaan, gewoon lekker doen waar ik zin in heb.

Wat we gaan doen weten we nog niet. Eerst maar eens uitrusten en bijkomen. Heel misschien midweek weg naar een Europese stad, maar zien we wel. Anders is er in Nederland ook genoeg te zien en te doen.

Het leuke van deze vakantie is dat 'ie begint met mijn verjaardag en ophoudt met de verjaardag van Davy.

Davy, Porsje en Paddy, ik ga jullie 4 weken vervelen :)

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Fijne verjaardag Sjaak! en natuurlijk ook een hele fijne vakantie.

Anoniem zei

Sjakie...Fijne verjaardag!!!

geniet ervan in de vakantie hopelijk hebben jullie de nodige zonneschijn..

kus vanuit zeeland

Chantal, Jp en de kids...

Anoniem zei

Heerlijk vakantie, heb je verdiend hoor. Lekker samen heen klooien en misschien een paar daagjes weg,. Geniet er lekker van.

Nicolien

Han en John van Nimwegen zei

Dat wordt dus een heel lange vakantie, als hij voorbij is zijn jullie allebei een jaartje ouder.
Geniet er van!

Anoniem zei

Van harte samen en geniet

Kus van Sus xx

Anoniem zei

een fijne verjaardag Sjaak
en laat de koffie vandaag maar brengen ;)

Google-Girl zei

Enjoy!!! Wat een heerlijkheid!

:)

xxx Chanti